Scribble. ☆
@mblaqiesisaplus.
No matter how hard I try, I can't erase those scribbles;
Everytime I try to erase the scribbles of memories, I just get scars.

Just follow c:
RL-Facebook RP-Facebook Twitterssss
Tweetssssss;
Sunday, 23 October 2011 ☆ 9:08:00 pm
23.10.11 ♥

Hoho. Saya kembali :) Haa, rndu? Woah :D Terharu eden :')
Nak kasi tau something nie. Tadi kan kan. Takde latihan KP la. Semangat aku dgn Ameen.
Pastu tau kami pi mana? Mwoya? Umah Ameen? Andwae andwae!
Kami pegi umah Dayee la :) Paham paham? Okaii. Ape kami buat? Macam biasa.
Macam biasa? Ape benda? Haa, gila gila la. Macam tak tau kami tiga orang :P
Abes makan keropok, kami masuk bilik mak Dayee. Hmm, mak dia pegi KL sudah.
Maen maen atas katil woohoo! xD Lepas tu, mula lah variety show kami, Bouquet :3
Ape temanya? Haa, nie nak kasi tau nie. FLEKSIBEL :) Amacam? Okaii la.
Mula dengan Hyewoon. Woohoo! Kaki dia kuat gilak. -tepuk tangan-
Tetiba suruh aku buat pulakk. Lagi tak boleh ._. Hwayoung puns sama xD -ketawa ketawa-
Pastu aku buat yang pinggang ke belakang tu. Daebak la aku xD -bangga-
Aku memangg tau aku boleh buat macam tu puns. Hikhik. Yang laen suma tak boleh.
Haha, tu maksudnya pinggang aku lembut. Dan emm, sesuai jadi gediks? xD
Hwayoung pulaks buat yang kepala kat bawah tu :/ Nahh, aku memang tak mau buat.
Semua ada kelebihan masing masing kan kan kan? Daebak la :) -kelip kelip mata-
Pastu nak hujan pulak! Aish --' Cepat cepat aku dengan Ameen balek sementara belum hujan.
Pegi sekolah abah dah sampai. Nahh, ternganga mulut aku. Emm emm, kasi tau pegi umah Sab.
Naseb dia tak marah doe. -lega- Balek balek tu. Tanya mak boleh tak nak outing hari Selasa.
Dia kata okaii jak kalau abah takde keja. Harap harap abah takde keja la ya :)
Tapi tu la. Tak boleh tido umah Ameen. Kata mak aku, 'Gediks betul ko nak tido umah orang ye?
Rumah sendiri takde dah? Kalau ko tido umah orang, tak payah pegi keluar' xD
Ddabong kan mak aku? Hmm, aku paham aku paham. Boleh keluar puns sudah okaii. -senyum lebar-


P/S : Besok kena hantar buku teks. Dapat buku teks Form 3 :)


Lemme tell ya something.
They are thebestcraziestbabytwinniesygsever Imma swear dude. :)



← OLDER
NEWER →