Scribble. ☆
@mblaqiesisaplus.
No matter how hard I try, I can't erase those scribbles;
Everytime I try to erase the scribbles of memories, I just get scars.

Just follow c:
RL-Facebook RP-Facebook Twitterssss
Tweetssssss;
Friday, 21 October 2011 ☆ 3:11:00 pm


Holaa Haloo Heloo :) Nak tau something tak?
Haa, ini post yang ke-50 :D Woohoo! -throws confetti everywhere-
Sekarang parents takde kat rumah, diorang pegi Tesco. Sampai hati tinggalkan aku ._.
Hmm, kena jaga adek kecik lagi tu. -sighs- Takpe la nak buat camne kan? Nasibku xD
Nampak tak ape yang baru? :D Tak nampak? Buta betul ko nie. Takkan tak nampak kut?
Baru nampak? Cantek tak banner baru bloggie saya nie? :D Jiyeon dgn Lee Joon tu x)
Cantek kan kan? Pinky pinky lagi. Tak cantek? Amboii, nak kena nie! -tendang-
Haa, kata lagi banner bloggie saya tak cantek, kan dah kena tendang tu. Sedap tak?
Aku rasa semua aku dah buat kat bloggie nie. Letak Shoutmix sudah, lagu sudah.
Update puns sudah. Tnggu mangkuk pinggan cawan mug Lee Hwayoung tu update bloggie dia jak.
Okaii la. Saya mau pergi FB-ing pulakk. Asyik dgn ko jak dari tadi. Okaii? Paipai :P



← OLDER
NEWER →