Scribble. ☆
@mblaqiesisaplus.
No matter how hard I try, I can't erase those scribbles;
Everytime I try to erase the scribbles of memories, I just get scars.

Just follow c:
RL-Facebook RP-Facebook Twitterssss
Tweetssssss;
Thursday, 3 November 2011 ☆ 8:57:00 pm
Imma Missing You. :*


Sapa lagi yang aku rindu nie? Hmm. Tu la yang nak kasi tau nie.
Tadi baca bloggie Meen. Latest post dia? Dia rindu kat RpFs. Huh, sama doe! :')
Cuma cuma aku lebih rndu RpFs dari Meen sbb aku dah lama Rp kat Fs tu. Nak tau berapa lama?
Dah 3 tahun tau tak? 3 TAHUN. Lama kan kan? Aku mula Rp masa aku darjah 6. #UPSR.
Iyo iyo. Memangg mangkuk tu yang perkenalkan Rp kat aku. Sapa dia? A****a Ge*e. :3
Korangg kenal tak? Mesti tak kan? Err, tak payah la berkenalan dgn dia. xD
Sekarangg aku dah benci dia. And and geng aku puns semua -I- sama dia. Jgn tanya kenapa. xP
Dan melalui RpFs nie la aku kenal ramai orang dan jugakk dapat mates. :')
Dalam banyak banyak mates aku, seorang jak yang aku rasa aku suka kat dia. #gilamerengsewel.
Emm, entah la. Dia dah lama menghilang tu. Biarkan jak. Aku tak kesah puns. :P
Banyak jugakk benda jadi kat aku. Orang tipu aku la, benci aku la, bash aku la. Semua ade.
Sampai sekarang, RpFs dah berubah. Jadi RpFb pulakk. Hmm, RpFb boringg siot! --'
Dah la semua sombong. #rollsmyeyes. Ingat aku suka sangat kot sombong sombong macam tu? 
RpFs yang lama tu, semua HIATUS lama lama. Pastu kalau online puns tak nak tegur aku.
Wehh, kenapa korangg jadi camtu? Aku rindu la RpFs yang ceria gembira seronok dulu. :'(


← OLDER
NEWER →