Scribble. ☆
@mblaqiesisaplus.
No matter how hard I try, I can't erase those scribbles;
Everytime I try to erase the scribbles of memories, I just get scars.

Just follow c:
RL-Facebook RP-Facebook Twitterssss
Tweetssssss;
Tuesday, 29 November 2011 ☆ 9:10:00 pm
Seyes.

Seronok kan kau ketawa Jiyeon?

Aku nak kasi tau apee yang jadi hari nie mehh. Nak tau? Kaaay :'>
Actually mama aku takde kat rumah hari nie. Yep, dari pukul 8pg sampai besok.
Asal? Haa, dia pegi rumah kawan dia kat Seberang Prai sana. Ade keja apee entah.
So adek aku yang paling kecik itu aku la yang jaga. Haa, jadi amah Indon la aku .___.
Tau tau sajaa la. Adek aku yang kecik itu baru dua bulan, laki pulak tu. Adoyaii.
Memang pening tambah adek adek aku yang lagi tiga orang tu. Banyak kan adek aku?
Haa, korang adee? Bwahahaha. Eheh, bukan aku gelak kat korang laa. Jangan perasan :P
And and tadi masa pukul 6ptg macam tu. Time tu mama aku selalu kasi adek aku mandi.
Aku dengan abah dua dua tak tahu ._. So abah beranikan diri mandikan dia xD
Kira okay la tu mehh :) Tetiba pulakk dia pancut. Tudiaaa. Ini la yang dikatakan adek laki ._.
So terpaksa la aku lap semua pancutan dia tu xD And then pakaikan dia, kasi minum susu.
And then masuk dalam buaian sajaa la, nak ke mana lagi. So tidur la dia sampai sekarang.
Tapi tapi adek adek aku yang laen menganggu. Mau jak aku ikat diorang tu semua.


← OLDER
NEWER →