Scribble. ☆
@mblaqiesisaplus.
No matter how hard I try, I can't erase those scribbles;
Everytime I try to erase the scribbles of memories, I just get scars.

Just follow c:
RL-Facebook RP-Facebook Twitterssss
Tweetssssss;
Tuesday, 1 November 2011 ☆ 5:53:00 pm
Storry Morry Lorry Hari Nie. :D

Hari nie ada apa entah? Haa, Majlis Anugerah Seri Bitara. :) Pernah dengar?
Tak pernah? Nampak sgt la tipu, aku baru jak kasitau tu. :P Hmm, aku tak dapat puns anugerah.
Tapi tapi kelas aku dapat woo! Tiga kali lagi. Haa, sama dengan tiga hamper! #sengih.
Dah la aku bangun lewat pagi tadi. 6.45pg kut aku bangun! Naseb tak lambat. --'
Pastu glove pulakk hilang sebelah. BARO PUNYA GLOVE! Naseb yang kiri hilang. Grr.
Err, aku rasa kelas aku yang tak terlibat sorang puns tak mai. Dahsyat tak? x)
Besok puns belum tentu diorang nak mai. Kalau tak mai, takde la hamper utk korang! #kejam.
Biar kami yang mai jak yang perabes nohh. :) Tiga hamper tu, kenyang gila batak nanti.
Aku tak tahu la nak bawak apa besokk. Err, COKE? Itu boleh jak. Makanan? Hmm.
Terpaksa la aku bawak biskut ke roti ke. Mak aku nak masak ke? #akumemanggmalasdah.
Keke~ Besok pakai baju raya doe! Berkomplot dengan Nisa nak pakai high heels. #gediks.
Lerr, Nisa nak pakai jugakk, sama jak! :P Nak buat camne, dah pendek. Kena la tinggikan diri. xD

Handsome kan Junhyung aku? :') Sudah. Jangan dokk galak dengan hubby aku. xP


← OLDER
NEWER →