Scribble. ☆
@mblaqiesisaplus.
No matter how hard I try, I can't erase those scribbles;
Everytime I try to erase the scribbles of memories, I just get scars.

Just follow c:
RL-Facebook RP-Facebook Twitterssss
Tweetssssss;
Tuesday, 10 January 2012 ☆ 9:35:00 pm
Demam dua hari bhaa.


Hwaii awak :) Seperti tajuk diatas. Anda sudah dimaklumkan bahawa saya demam dua hari.
Eceh. Aku tengah buat surat kiriman rasmi ke apee nie? ._____.
Kay stop. Aku start demam hari Ahad and hari Isnin terus tak pegi sekola. Sebab?
Sebab aku demam la. Sumpah tak larat. Dah la aku muntah muntah --'
And nak tahu? Memang style aku kot. Kalau nak muntah sajaa, pukul satu dua pagi.
Ape kejadah pun aku tak tahu. Orang semua tido aku bangun pegi bilik air tsk tsk.
Alhamdulillah. Aku dah baik hari nie mehh :DD And besok ada orientasi bhaa. Asik asik! xD
Sekarang mau jelajah YouTube and maybe aku online kejap. So byebye.


← OLDER
NEWER →